Аялал жуулчлалын маркетинг
Ч 891
Чулуунбилэг Д.
Аялал жуулчлалын маркетинг / - УБ .: Адмон , 2006 .- 122х. .-
Энэ салбарт ажиллаж байгаа мэргэжлийн байгууллагууд, мэргэшсэн боловсон хүчний ажил үүргийнхээ хүрээнд хийж гүйцэтгэх үйл ажиллагаа бодлого, зохион байгуулалт,хамгийн гол нь хэрэглээний зах зээлийг мэдэрч бүтээгдэхүүн үйлчилгээгээ буй болгон борлуулсанаар зах зээлийн дээжийг хүртэх боломж нөхцлийг хангахад аялал жуулчлалын маркетингийн төлөвлөлт, арга зүйн асуудал чухал байдгийг харгалзан үзэж сурах бичгээ боловсруулан гаргасан билээ.
Аялал жуулчлалын чиглэлээр суралцагсад болон ажиллагсадад зориулсан сурах бичиг