Сурган хүмүүжүүлэх хөдөлмөрийг шинжлэх ухааны үндэстэй зохион байгуулах Ред. Б. Даваасүрэн
Material type:
- 74
Item type | Current library | Call number | Copy number | Status | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
1-р салбар Уншлагын танхим | 74 С 249 (Browse shelf(Opens below)) | 23767 | Available | 275422 | |
![]() |
2-р салбар Уншлагын танхим | 74 С 249 (Browse shelf(Opens below)) | 5577 | Available | 358165 | |
![]() |
3-р салбар Уншлагын танхим | 74 С 249 (Browse shelf(Opens below)) | 6324 | Available | 456113 | |
![]() |
4-р салбар Уншлагын танхим | 74 С 249 (Browse shelf(Opens below)) | 14260 | Available | 574054 | |
![]() |
4-р салбар Уншлагын танхим | 74 С 249 (Browse shelf(Opens below)) | 14290 | Available | 574084 | |
![]() |
4-р салбар Хүүхдийн уншлага | 74 С 249 (Browse shelf(Opens below)) | 1550 | Available | 561550 | |
![]() |
4-р салбар Уншлагын танхим | 74 С 249 (Browse shelf(Opens below)) | 734 | Available | 550715 | |
![]() |
4-р салбар Уншлагын танхим | 74 С 249 (Browse shelf(Opens below)) | 735 | Available | 550716 | |
![]() |
Хотын төв номын сан | 74 С 249 (Browse shelf(Opens below)) | Available | |||
![]() |
Хотын төв номын сан Чөлөөт сонголттой Б - танхим | 74 | С 249 (Browse shelf(Opens below)) | 9897 | Available | 73375 | |
![]() |
Хотын төв номын сан Чөлөөт сонголттой Б - танхим | 74 | С 249 (Browse shelf(Opens below)) | 9896 | Available | 73376 | |
![]() |
Хотын төв номын сан Чөлөөт сонголттой Б - танхим | 74 | С 249 (Browse shelf(Opens below)) | 41815 | Available | 89816 | |
![]() |
Хотын төв номын сан Чөлөөт сонголттой Б - танхим | 74 | С 249 (Browse shelf(Opens below)) | 41816 | Available | 89817 | |
![]() |
Хотын төв номын сан Фонд | 74 | С 249 (Browse shelf(Opens below)) | 41191 | Available | 73374 | |
![]() |
Хотын төв номын сан Фонд | 74 | С 249 (Browse shelf(Opens below)) | 41190 | Available | 73377 |
Browsing 4-р салбар shelves, Shelving location: Уншлагын танхим Close shelf browser (Hides shelf browser)
Сургалт-хүмүүжлийн ажлын удирдлагыг боловсронгуй болгох асуудлыг ардын боловсролын байгууллагын өмнө тавигдаж байгаа зорилттой уялдуулан тал бүрээс нь авч үзсэн.