Сургах үйл явцыг боловсронгуй болгох нь Ред.А.Загдаа, Б.Даваасүрэн
Material type:
- 74.2
Item type | Current library | Call number | Copy number | Status | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
3-р салбар Уншлагын танхим | 74.2 С 42 (Browse shelf(Opens below)) | 6851 | Available | 456640 | |
![]() |
Хотын төв номын сан Чөлөөт сонголттой Б - танхим | 74.2 | С.42 (Browse shelf(Opens below)) | 7248 | Available | 73782 | |
![]() |
Хотын төв номын сан Чөлөөт сонголттой Б - танхим | 74.2 | С.42 (Browse shelf(Opens below)) | 7146 | Available | 73784 | |
![]() |
Хотын төв номын сан Чөлөөт сонголттой Б - танхим | 74.2 | С.42 (Browse shelf(Opens below)) | 7147 | Available | 73785 | |
![]() |
Хотын төв номын сан Фонд | 74.2 | С 42 (Browse shelf(Opens below)) | Available | 73783 |
Browsing Хотын төв номын сан shelves, Shelving location: Фонд Close shelf browser (Hides shelf browser)
энэ бүтээл нь сургалтын үр дүнг хэрхэн яаж дээшлүүлэх сурагчдад яаж гүн бат мэдлэг эзэмшүүлэх,сургалтын идэвхтэй арга юу болох түүнийг хэрхэн эзэмших сурагчдын танин мэдэх идэвхтэй үйл ажиллагааг яаж хөгжүүлэх хэрхэн удирдахзэрэг асуудлыг тусгажээ.