Item type | Current library | Call number | Copy number | Status | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
1-р салбар Уншлагын танхим | 84(2Орос)-44 Н 126 (Browse shelf(Opens below)) | 39526 | Available | 206276 | |
![]() |
1-р салбар Уншлагын танхим | 84(2Орос)-44 Н 126 (Browse shelf(Opens below)) | 38055 | Available | 201805 | |
![]() |
1-р салбар Уншлагын танхим | 84(2Орос)-44 Н 126 (Browse shelf(Opens below)) | 38056 | Available | 201806 | |
![]() |
4-р салбар Уншлагын танхим | 84(2Орос)-44 Н 126 (Browse shelf(Opens below)) | 21750 | Available | 502462 |
Уг номын зохиогч Набоков уран зохиолын нарийн түвэгтэй арга барилаар бичдэг, дүрийнхээ сэтгэл хөдлөлийг гүнзгий задалж гаргадаг, урьдаас таашгүй сэдвийг хөндөж байдгаараа олны анхаарлыг татсан зохиолч юм. Тэрээр “Лолита” романаа туурвиснаар уншигчдын дунд шуугиан дэгдээсэн төдийгүй улмаар энэ зохиолоос сэдэвлэсэн хэд хэдэн кино бүтээгджээ. "Лолита" уран зохиолын хувьд нүглээ наманчилсан үнэн өчлийн хүрээнээс хол давна. Хараа хяналт дутсан охин, өөрийгөө гэх хар амиа бодсон эх, хуял тачаалдаа байж ядан буй солиот эр энэ бүхэн хосгүй өвөрмөц туужийн сонин сайхан баатрууд төдий биш юм. Тэд бас аюултай хандлага, болзошгүй гай түйтгэрийг сэрэмжлэн сануулж байна. "Лолита" роман эцэг эх, нийгмийн ажилтан, сурган хүмүүжүүлэгч та биднийг туйлын сонор сэрэмжтэй байж, бат найдвартай ертөнцөд ихээхэн эрүүл чийрэг залгамж үеийнхнийг хүмүүжүүлэх үйл хэрэгт мэргэн оюунаа зориулахыг шаардаж байна.