Борлуулалтын менежмент Зохиогч. Э. Эрдэнэчимэг
Material type:
- 9789997827166
- 658.8 Э 739
- 65.290-2
Item type | Current library | Call number | Copy number | Status | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
1-р салбар Уншлагын танхим | 65.290-2 Э 739 (Browse shelf(Opens below)) | 40014 | Available | 206764 | |
![]() |
2-р салбар Уншлагын танхим | 65.290-2 Э 739 (Browse shelf(Opens below)) | 28107 | Available | 303932 | |
![]() |
3-р салбар Уншлагын танхим | 65.290-2 Э 739 (Browse shelf(Opens below)) | 28704 | Available | 404512 | |
![]() |
4-р салбар Уншлагын танхим | 65.290-2 Э 739 (Browse shelf(Opens below)) | 23659 | Available | 504371 | |
![]() |
Хотын төв номын сан Чөлөөт сонголттой Б - танхим | 65.290-2 Э 739 (Browse shelf(Opens below)) | 64941 | Available | 165141 | |
![]() |
Хотын төв номын сан Чөлөөт сонголттой Б - танхим | 65.290-2 Э 739 (Browse shelf(Opens below)) | 64942 | Available | 165142 |
Browsing 1-р салбар shelves, Shelving location: Уншлагын танхим Close shelf browser (Hides shelf browser)
![]() |
No cover image available No cover image available | No cover image available No cover image available |
![]() |
No cover image available No cover image available |
![]() |
No cover image available No cover image available | ||
65.290-2 Ш 792 Үйлдвэрлэлийг удирдах япон арга: Есөн энгийн сургамж | 65.290-2 Э 739 Үйлдвэрлэл үйл ажиллагааны менежмент | 65.290-2 Э 739 Үйлдвэрлэл үйл ажиллагааны менежмент | 65.290-2 Э 739 Борлуулалтын менежмент | 65.290-2 Я 46 Менежерийн замнал [Ном] | 65.290-2(5Мон) | Н 294 Менежментийн монгол хэв маяг, онцлог | 65.290-2я2 | Б-384 Маркетерийн бичил судар буюу англи хэлийг маркетингийн хамт сурах боломж... |
Номзүй (хуудас 182)
Борлуулалтын удирдлагын үндсэн асуудал -- Мэргэжлийн борлуулагчийн амьдрал, цаг хугацаа ба ажлын ахиц дэвшил -- Төлөвлөлт, хүний нөөцийн хангалт, сургалт ба амжилттай борлуулагч -- Биечилсэн худалдаа -- Эхлээд ёс зүй, дараа нь хэрэглэгчидтэй харилцах -- Хэрэглэгчидтэй харилцаа холбоо тогтоох -- Худалдааны мэдлэг -- Хэтийн төлөвтэй худалдан авагч -- Худалдааны дуудлагыг төлөвлөх -- Борлуулалтын танилцуулгыг зөв боловсруулах -- Хэтийн төлөвтэй худалдан авагчдын татгалзалтай тулгарах нь -- Бизнесийн байгууллага худалдааг хэрхэн амжилттай явуулах вэ? -- Мотиваци, шагнал урамшуулал, манлайлал ба борлуулагчийн үнэлгээ /
Энэхүү сурах бичигт борлуулалтын менежментийн үндсэн ойлголтуудыг багтаасан агуулгын хүрээнд бичигдсэн бөгөөд ойлгоход энгийн, хялбар байдлаар бичигдсэн ном юм.
Сурах бичиг нь 13 бүлгээс бүрдэж байгаа бөгөөд сэдэв бүрт онолын үндсэн ойлголтуудыг тусгаж, товч дүгнэлт, бодит жишээ дасгал зэргийг багтаасан байна.
Бизнесийн удирдлага, маркетинг менежмент мэргэжлээр суралцагчдын эрэлт хэрэгцээнд зориулж сэдвийн боломжит хувилбарууд болон үндэсний ба олон улсын байгууллагын жишээ дасгалуудыг хавсралтад оруулж өгчээ.
Монгол (Кирил)