Д.Нацагдоржийн нэрэмжит Улаанбаатар хотын Нийтийн Төв Номын Сангийн Kаталог
Ulaanbaatar city Public Library Catalog

Local cover image
Local cover image
Amazon cover image
Image from Amazon.com
Image from Google Jackets
Image from OpenLibrary

Маркетинг 3.0 (Бүтээгдэхүүнээс хэрэглэгчид хүний дотоод сэтгэл хүртэл) Орчуулагчид: Б. Анарцэцэг, Х. Дэлгэрмөрөн, Б. Цолмон ; Редактор: Д Батхаан, Э. Төгөлдөр ; Эхийг бэлтгэсэн: Ц. Энхгэрэл

By: Contributor(s): Material type: TextTextУлаанбаатар "Төгөлдөр Паблишинг" ХХК 2024Description: 203 хуудастай : 25 смISBN:
  • 9789997397072
Subject(s): Other classification:
  • 65.290-2
Contents:
Бүлэг: 1 Маркетинг 3.0-д тавтай морил --
Бүлэг: 2 Маркетинг 3.0-н ирээдүйн загвар --
Бүлэг: 3 Эрхэм зорилгоо хэрэглэгчдэд сурталчлах нь --
Бүлэг: 4 Ажилчиддаа байгууллагын үнэт зүйлсийг таниулах нь --
Бүлэг: 5 Борлуулалтын сувагаа байгууллагын үнэт зүйлсээ таниулан сурталчлах нь --
Бүлэг: 6 Алсын хараа хувьцаа эзэмшигчиддээ таниулан сурталчлах нь --
Бүлэг: 7 Нийгэм-Соёлын өөрчлөлт, шинэчлэлийг авчрах нь --
Бүлэг: 8 Хөгжиж буй зах зээлд энтрепенёруудыг бий болгох нь --
Бүлэг: 9 Хүрээлэн буй орчны тогтвортой байдлыг хангахыг хичээх нь --
Бүлэг: 10 Бүгдийг нэгтгэх нь --
Summary: Энэхүү сурах бичгийг гадаадын болон өөрийн орны нэр хүндтэй багш, судлаачдын сүүлийн үеийн бүтээлүүдийг ашиглан бичсэн. Уг сурах бичиг нь 17 бүлэгтэй бөгөөд маркетингийн судалгааны үйл явц, судалгааны арга, арга зүй статистикийн аргачлалуудыг тодорхой жишээнүүдээр тайлбарлаж үзүүлсэн болно. Шинэ зуунд зах зээлийн өрсөлдөөн улам ширүүсч технологи хурдацтай хөгжин, дижитал хэрэглээ өсөн нэмэгдэхийн хирээр хэрэглэгчдийн хандлага, зан төлөв, эрэлт хэрэгцээ амьдралын хэв маяг, өөрчлөгдөж байгаа өнөө үед хэрэглэгчээ байнга судалж байх хэрэгцээ шаардлага улам бүр өсч байна.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Copy number Status Barcode
Ном - Books Ном - Books 1-р салбар Уншлагын танхим 65.290-2 К 734 (Browse shelf(Opens below)) 40371 Available 207121
Ном - Books Ном - Books 1-р салбар Уншлагын танхим 65.290-2 К 734 (Browse shelf(Opens below)) 40372 Available 207122
Ном - Books Ном - Books 1-р салбар Уншлагын танхим 65.290-2 К 734 (Browse shelf(Opens below)) 40373 Available 207123
Ном - Books Ном - Books Хотын төв номын сан Уншлагын танхим 65.290-2 К 734 (Browse shelf(Opens below)) 28471 In transit from Хотын төв номын сан to 2-р салбар since 07/03/2025 304296
Ном - Books Ном - Books 2-р салбар Уншлагын танхим 65.290-2 К 734 (Browse shelf(Opens below)) 28472 Available 304297
Ном - Books Ном - Books 2-р салбар Уншлагын танхим 65.290-2 К 734 (Browse shelf(Opens below)) 28473 Available 304298
Ном - Books Ном - Books 3-р салбар Уншлагын танхим 65.290-2 К 734 (Browse shelf(Opens below)) 29080 Available 404888
Ном - Books Ном - Books 3-р салбар Уншлагын танхим 65.290-2 К 734 (Browse shelf(Opens below)) 29081 Available 404889
Ном - Books Ном - Books 3-р салбар Уншлагын танхим 65.290-2 К 734 (Browse shelf(Opens below)) 29082 Available 404890
Ном - Books Ном - Books 4-р салбар Уншлагын танхим 65.290-2 К 734 (Browse shelf(Opens below)) 24025 Available 504737
Ном - Books Ном - Books 4-р салбар Уншлагын танхим 65.290-2 К 734 (Browse shelf(Opens below)) 24026 Available 504738
Ном - Books Ном - Books 4-р салбар Уншлагын танхим 65.290-2 К 734 (Browse shelf(Opens below)) 24027 Available 504739
Ном - Books Ном - Books Хотын төв номын сан Фонд 65.290-2 К 734 (Browse shelf(Opens below)) 87838 Available 171313
Ном - Books Ном - Books Хотын төв номын сан Чөлөөт сонголттой Б - танхим 65.290-2 К 734 (Browse shelf(Opens below)) 68053 Available 168253
Ном - Books Ном - Books Хотын төв номын сан Чөлөөт сонголттой Б - танхим 65.290-2 К 734 (Browse shelf(Opens below)) 68054 Available 168254

Бүлэг: 1 Маркетинг 3.0-д тавтай морил --

Бүлэг: 2 Маркетинг 3.0-н ирээдүйн загвар --

Бүлэг: 3 Эрхэм зорилгоо хэрэглэгчдэд сурталчлах нь --

Бүлэг: 4 Ажилчиддаа байгууллагын үнэт зүйлсийг таниулах нь --

Бүлэг: 5 Борлуулалтын сувагаа байгууллагын үнэт зүйлсээ таниулан сурталчлах нь --

Бүлэг: 6 Алсын хараа хувьцаа эзэмшигчиддээ таниулан сурталчлах нь --

Бүлэг: 7 Нийгэм-Соёлын өөрчлөлт, шинэчлэлийг авчрах нь --

Бүлэг: 8 Хөгжиж буй зах зээлд энтрепенёруудыг бий болгох нь --

Бүлэг: 9 Хүрээлэн буй орчны тогтвортой байдлыг хангахыг хичээх нь --

Бүлэг: 10 Бүгдийг нэгтгэх нь --

Энэхүү сурах бичгийг гадаадын болон өөрийн орны нэр хүндтэй багш, судлаачдын сүүлийн үеийн бүтээлүүдийг ашиглан бичсэн. Уг сурах бичиг нь 17 бүлэгтэй бөгөөд маркетингийн судалгааны үйл явц, судалгааны арга, арга зүй статистикийн аргачлалуудыг тодорхой жишээнүүдээр тайлбарлаж үзүүлсэн болно. Шинэ зуунд зах зээлийн өрсөлдөөн улам ширүүсч технологи хурдацтай хөгжин, дижитал хэрэглээ өсөн нэмэгдэхийн хирээр хэрэглэгчдийн хандлага, зан төлөв, эрэлт хэрэгцээ амьдралын хэв маяг, өөрчлөгдөж байгаа өнөө үед хэрэглэгчээ байнга судалж байх хэрэгцээ шаардлага улам бүр өсч байна.

Монгол Кирил

Click on an image to view it in the image viewer

Local cover image
Share
Хаяг: Д.Нацагдоржийн нэрэмжит Улаанбаатар хотын нийтийн төв номын сан, Сөүлийн гудамж-7, Сүхбаатар дүүрэг, 14251, Улаанбаатар хот, Монгол улс.
Утас:+976-70115704, 70116809 | Факс:+976-70115703